13 Ekim 2010

Vucinic-Karadağ-Liderlik

Sırbistan'la ayrıldıktan sonra herkes düşüşe geçmelerini bekliyordu.Ama Vucinic ve arkadaşları son olarak dün Wembley'den 1 puanı resimdeki adamın oynamadığı maçtan çıkarmayı başardılar.4 maçta 3 galibiyetleri var ve hiç yenilmediler.İngiltere'nin önünde liderler.Eski kardeşlerinin aksine sahada konuşuyorlar.En azından bir liderleri var ve üzerine düşeni fazlasıyla yapıyor.İlginç gol sevinçleri de buna dahil.Dün televizyonda Ali Ece demişti üzerine sistem kurabilecek bir futbolcumuz yok diye.İşte onlar da bu var ve gayet başarılı biçimde uygulayıp meyvesini alıyorlar.Şortun hiç çıkmasın kafadan Mirko Reis!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder