12 Ekim 2010
Oğuz'un Takımı
Maçı falan izlemedim.Bu maçtan sonra da pek izleyeceğimi zannetmiyorum.Teknik taktik konuşmaya gerek yok.Azerbeycan'ı yenemiyorsan bu iş bitmiştir.Hiddink daha Türkiye'de doğru düzgün maç izlememişken 2 maçtır Türk futbol tarihinin en büyük balonlarından Özer Hurmacı ilk 11 çıkıyorsa bize laf düşmez zaten.Volkan o hataların üstüne oynar.Yanlış anlaşılmasın,kesinlikle Volkan'a en ufak suç bulmuyorum.Herifin kendisine yazık,bu adamlar da insan,onlarında piskolojileri var.Sinan Bolat'ı çağırma zaten.Git oğlum git seç Belçika'yı mis gibi oynarsın paşalar gibi piyasa yaparsın.Senin için de ağlarız biz sonra kalecimiz yok diye.Mehmet Demirkol'un dediği gibi takımın problemi Mesut için ağlamaktır.Daha niceleri için ağlarız,ağlarsınız.2 maçta 6 puan kayıp Almanya'nın 2 kere kaybetmesı lazım kalan 5 maçında.5 diyorum çünkü onlar bizi burda da yenerler biz Mesut konuştukça.Zor mu?Evet hatta imkansız.Boşuna hayaller kurmayın.Yazacak daha güzel şeyler var.Vucinic'in sürüklediği Karadağ,Alman taraftarların yaptığı protesto gibi.Onları da yazacağız.Umarım adam olursun da şu milletin en büyük zevkini zeğire dönüştürmezsin Oğuz'un takımı.Son olarak:
Türkiye'dir Arda Turan(?).
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder