24 Ekim 2010

2500



Olur da Galatasaray kazanırsa , 2500 kişi fazla gelir o deplasmana.Adettendir:

Ge-li-yo-ruz

23 Ekim 2010

El Comandante

Bayadır boşladım buraları , inanın insanın yazası gelmiyor şu miğde bulandırıcı durumlar karşısında.Hoca gitsin diye oynamayan futbolcu mu istersin , utanmasa günde 1 karton sigara içicek topçu mu dersin , ne ararsan var bu kulüpte.Kulübü kendi menfaatleri için kullanan yavşaklara hiç girmiyorum.

Son günlerde başımıza gelen en güzel şeysin sen.Aslında gelen demek de ne kadar doğru bilemiyorum.Kalbin gitmiş miydi ki buralardan bedeninle birlikte.O yavşaklar varya , seni de kullanıyor be Giga.Çünkü ne senin aşkına hayır demek , ne de bizim senle olmayı istemeyecek gibi bir durumumuz olmadığını çok iyi biliyor o çıkarcılar , aşkını-aşkımızı kendi menfaatlerii doğrultusunda kullanan asalak herifler.

En zor zamanda , ateşten gömleği verirler , işlerine gelmeyince kovmaktan beter ederler.Çünkü onlar şunu çok iyi bilirler.

Kalp kırılsa da sever..

13 Ekim 2010

Holiganizm mi Reklam mı ?







İtalya'da oynanan İtalya-Sırbistan maçı 35 dakika gecikmeyle başlayıp,sadece 7 dakika sürebildi.Maçtan önce Estonya yenilgisinden sorumlu tuttukları kalecileri Stoikovic'i tehdit etmişler.Adam o piskolojiyle maça çıkamadı tabi.İtalya'nın Sırbistan'ı yenmesi şaşırtıcı olmaz.2000 kişi gittikleri İtalya'da gün içinde oraya buraya saldırmışlar zaten.Maç için ülkelerini desteklemek için gitmedikleri belli.Şov için gitmişler,fazlasıyla da konuşulmuşlardır zaten.İnsanlık değil yaptıkları.Tamam taraftar grupları arasında holiganizmi yaşatmak isteyen bir kesim hala var(ki bu tip hikayeler kulağa hoş gelmiyor da değil).Ama onca masum insan nolucak aralarında yaralananları var.2si polis 16 yaralı var deniyor ama İtalyanlar yaralı sayısının 25-30lara ulaştığını söylüyor.Resimlerdeki adam İvan Bogdanov.Kızılyızdız'ın mı ne tribün lideriymiş bu arkadaş.Fileleri falan kesmiş elindeki kesici aletle.Kesici aleti nasıl sokuyo orası ayrı.Daha yeni taraftarlar için önlem almıyor muydu bu İtalyanlar.Maçtan sonra bir otobüsün motor bölümünde yakalanmış.Uzun kollu polarının kollarını kıvırmış gerizekalı,polis dövmelerinden tanımış.İtalyanlar herkes kaybetti,hayvanlar falan demiş bu adamlar için.Siz de haklısınız da hoş böyle hikayelerde be kardeşim.Sırbistan unutsun 2012yi diyeceğim de bi yolunu bulurlar af için.He bu arada,bu adamı da temiz bi dövsünler içeride.Gerçi bu hayvanın canı da acımaz ya neyse. 

Vucinic-Karadağ-Liderlik

Sırbistan'la ayrıldıktan sonra herkes düşüşe geçmelerini bekliyordu.Ama Vucinic ve arkadaşları son olarak dün Wembley'den 1 puanı resimdeki adamın oynamadığı maçtan çıkarmayı başardılar.4 maçta 3 galibiyetleri var ve hiç yenilmediler.İngiltere'nin önünde liderler.Eski kardeşlerinin aksine sahada konuşuyorlar.En azından bir liderleri var ve üzerine düşeni fazlasıyla yapıyor.İlginç gol sevinçleri de buna dahil.Dün televizyonda Ali Ece demişti üzerine sistem kurabilecek bir futbolcumuz yok diye.İşte onlar da bu var ve gayet başarılı biçimde uygulayıp meyvesini alıyorlar.Şortun hiç çıkmasın kafadan Mirko Reis!

Ego Meselesi

Alman Ultraslar Berlin'de yaklaşık 4000 kişi toplanarak maç saatlerini,bilet fiyatlarını,endüstriyelleşen futbolu ve polisin taraftara karşı sergilediği tutumu protesto etmişler.Gösterilere FC Köln,FSV Mainz 05, Borussia Dortmund, Eintracht Frankfurt, Bayern München, Saint Pauli, Hamburger SV, Hertha BSC, Hannover 96,Werder Bremen taraftarları katılmış.Yıllardır her fırsatta bu sorunları dile getiren biz Türkler,hiç bir zaman yapmadık,yapamayız da.Egosunu yenipte bir X takım taraftarıyla yan yana yürüyemez çünkü Y takımın reisi.Pek ümidim yok gerçi ama örnek olması ümidiyle:

12 Ekim 2010

Oğuz'un Takımı


Maçı falan izlemedim.Bu maçtan sonra da pek izleyeceğimi zannetmiyorum.Teknik taktik konuşmaya gerek yok.Azerbeycan'ı yenemiyorsan bu iş bitmiştir.Hiddink daha Türkiye'de doğru düzgün maç izlememişken 2 maçtır Türk futbol tarihinin en büyük balonlarından Özer Hurmacı ilk 11 çıkıyorsa bize laf düşmez zaten.Volkan o hataların üstüne oynar.Yanlış anlaşılmasın,kesinlikle Volkan'a en ufak suç bulmuyorum.Herifin kendisine yazık,bu adamlar da insan,onlarında piskolojileri var.Sinan Bolat'ı çağırma zaten.Git oğlum git seç Belçika'yı mis gibi oynarsın paşalar gibi piyasa yaparsın.Senin için de ağlarız biz sonra kalecimiz yok diye.Mehmet Demirkol'un dediği gibi takımın problemi Mesut için ağlamaktır.Daha niceleri için ağlarız,ağlarsınız.2 maçta 6 puan kayıp Almanya'nın 2 kere kaybetmesı lazım kalan 5 maçında.5 diyorum çünkü onlar bizi burda da yenerler biz Mesut konuştukça.Zor mu?Evet hatta imkansız.Boşuna hayaller kurmayın.Yazacak daha güzel şeyler var.Vucinic'in sürüklediği Karadağ,Alman taraftarların yaptığı protesto gibi.Onları da yazacağız.Umarım adam olursun da şu milletin en büyük zevkini zeğire dönüştürmezsin Oğuz'un takımı.Son olarak:
Türkiye'dir Arda Turan(?).

11 Ekim 2010

Mesut Oezil-Pasaport Problemi

Bir adam düşünün.Babası 70lerde işçi sıfatıyla Almanya'ya göç etmiş.Gelsenkirchen'de doğmuş,büyümüş.Nüfus cüzdanına,okulda tahtaya adı hep Oezil diye yazılmış,Özil değil.

Bir adam düşünün.16-17 yaşında,gençliğinin baharında,futbolculuk hayallerinin peşinden koşarak memleketine gelmiş babasıyla.Önce Galatasaray'ın kapısını çalmış 'solucan gibi' denilerek denenmeye bile tenezzül edilmemiş , ardından Beşiktaş'tan da 'futbolcu tipi yok' denilerek gönderilmiş.Ver elini Fenerbahçe'yi beklediniz değil mi hepiniz,hayır yapmamış.Onda tuttuğu takımın alt yapısına gidecek cesareti bırakmamışlar.

Bir adam düşünün.Türkiye'den hala ısrarla ve inatla memleketim dediği topraklardan solucan denilerek gönderildiği zaman,ona yine 'kendimi iyi hissediyorum' dediği yerdekiler açmış kapıyı.Schalke 04 alt yapısına almış.Almanlar kucaklamış Türk çocuğu Mesut'u.

Bir adam düşünün.Almanlar tarafından eğitilmiş,onlardan saygı görmüş.Evet saygı görmüş,16 yaşında adım attığı kulübünden 19 yaşında kendi isteğiyle ayrılacak kadar saygı görmüş.Hain,hayırsız,vb yakıştırmalar yapılmadan.

Bir adam düşünün.Giydiği Almanya formasıyla tanımış onu dünya,adını konuşmuş,o formayla ünlenmiş bizim çocuk Mesut.O ülkenin ulusal marşıyla büyümüş.O ülkeyle geçirdiği bir turnuva açmış ona 'Los Galacticos'un kapılarını ardına kadar,her insanın hayali olan.

Bir adam düşünün.Ama sadece düşünün,dışarıdan bakan bir gözle.Kendinizi onun yerine bile koymadan,sadece düşünün.Zonguldak-Devrek'li Mustafa ve Gülizar Özil'in oğlu Mesut yaşadığı durumu en güzel cümlelerle özetlemiş zaten:

''Ben bu ülkede doğup büyüdüm.Genç ve 21 yaşaltında Almanya formasını başarıyla giydim.Burada kendimi iyi hissediyorum.Bu nedenle Almanya Milli Takımı'nı seçtim.Niçin başarılı olmayayım?Ben ve ailem her zaman Türk olarak kalacağız fakat yaşadığım ülke olan Almanya'nın formasıyla kendimi daha iyi hissediyorum.''Şimdi bu adamı düşünün.Hak vermeseniz de,saygı gösterin.Yolun açık olsun Oezil..