13 Ekim 2010
Holiganizm mi Reklam mı ?
İtalya'da oynanan İtalya-Sırbistan maçı 35 dakika gecikmeyle başlayıp,sadece 7 dakika sürebildi.Maçtan önce Estonya yenilgisinden sorumlu tuttukları kalecileri Stoikovic'i tehdit etmişler.Adam o piskolojiyle maça çıkamadı tabi.İtalya'nın Sırbistan'ı yenmesi şaşırtıcı olmaz.2000 kişi gittikleri İtalya'da gün içinde oraya buraya saldırmışlar zaten.Maç için ülkelerini desteklemek için gitmedikleri belli.Şov için gitmişler,fazlasıyla da konuşulmuşlardır zaten.İnsanlık değil yaptıkları.Tamam taraftar grupları arasında holiganizmi yaşatmak isteyen bir kesim hala var(ki bu tip hikayeler kulağa hoş gelmiyor da değil).Ama onca masum insan nolucak aralarında yaralananları var.2si polis 16 yaralı var deniyor ama İtalyanlar yaralı sayısının 25-30lara ulaştığını söylüyor.Resimlerdeki adam İvan Bogdanov.Kızılyızdız'ın mı ne tribün lideriymiş bu arkadaş.Fileleri falan kesmiş elindeki kesici aletle.Kesici aleti nasıl sokuyo orası ayrı.Daha yeni taraftarlar için önlem almıyor muydu bu İtalyanlar.Maçtan sonra bir otobüsün motor bölümünde yakalanmış.Uzun kollu polarının kollarını kıvırmış gerizekalı,polis dövmelerinden tanımış.İtalyanlar herkes kaybetti,hayvanlar falan demiş bu adamlar için.Siz de haklısınız da hoş böyle hikayelerde be kardeşim.Sırbistan unutsun 2012yi diyeceğim de bi yolunu bulurlar af için.He bu arada,bu adamı da temiz bi dövsünler içeride.Gerçi bu hayvanın canı da acımaz ya neyse.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)




Hiç yorum yok:
Yorum Gönder