Bayadır boşladım buraları , inanın insanın yazası gelmiyor şu miğde bulandırıcı durumlar karşısında.Hoca gitsin diye oynamayan futbolcu mu istersin , utanmasa günde 1 karton sigara içicek topçu mu dersin , ne ararsan var bu kulüpte.Kulübü kendi menfaatleri için kullanan yavşaklara hiç girmiyorum.
Son günlerde başımıza gelen en güzel şeysin sen.Aslında gelen demek de ne kadar doğru bilemiyorum.Kalbin gitmiş miydi ki buralardan bedeninle birlikte.O yavşaklar varya , seni de kullanıyor be Giga.Çünkü ne senin aşkına hayır demek , ne de bizim senle olmayı istemeyecek gibi bir durumumuz olmadığını çok iyi biliyor o çıkarcılar , aşkını-aşkımızı kendi menfaatlerii doğrultusunda kullanan asalak herifler.
En zor zamanda , ateşten gömleği verirler , işlerine gelmeyince kovmaktan beter ederler.Çünkü onlar şunu çok iyi bilirler.
Kalp kırılsa da sever..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder